Bläddra
Sökresultat för Ingalill Holmberg... Rensa filter?

av:Hans De Geer, Ingalill Holmberg, Svenolof Karlsson

Kraven på snabba resultat i ledarskapet har ökat oerhört. Informationsmängden har gjort ledaruppdraget komplext och svårt att överblicka. Granskningen från omgivningen och media är ofta obönhörlig. Som ledare i en stor organisation kan du knappast längre leva ett normalt liv. Allt fler säger också nej. För första…
Köp här

Isbn: 9789127108165

Utgivningsår:20050224

Utgivare: Natur & Kultur

Mediatyp: BB

av:Ingalill Holmberg, Roger Henning, Maria Blomgren, Karin Fernler, Arne Granholm, Sten Jönsson, Iréne Lind Nilsson, Mai-Brith Schartau, Elisabeth Sundin, Lars Svedberg, Maria Tullberg

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Det offentliga ledarskapet utövas på offentliga arenor och är i högsta grad offentligt. Det innebär att det granskas, diskuteras och debatteras av allmänheten. Det finns en utbredd uppfattning om att ledarskapet i stat, kommuner och landsting är bristfälligt. Problemets allvar illustreras dagligen i dagspress och…
Köp här

Isbn: 9789144027784

Utgivningsår:20030415

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Ingalill Holmberg, Mats Wiman

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Varumärken tycks fånga det tidstypiska i vårt samhälle, oavsett infallsvinkel. Boken belyser varumärkets roll och betydelse i vår samtid ur nya, ofta överraskande, perspektiv. Vi lever i en värld där varumärken, symboler och tecken spelar stor roll. Kläderna vi har på oss, kaffet vi dricker, tandkrämen vi använder…
Köp här

Isbn: 9789147065905

Utgivningsår:20021025

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC